PENGUMUMAN


widgets

21 February 2011

BN DAH MENANG DI KEDAH




" BN YAIKN MENANG 31 DARIPADA 36 KERUSI KEDAH
Pengerusi BN Kedah, Datuk Ahmad Bashah yakin BN, khususnya Umno bakal menumbangkan PAS di Kedah kerana keyakinan rakyat terhadap kepimpinan Datuk Seri Najib Razak."

Petikan daripada Malaysiakini bertarikh 20.2.2011

Ya, aku amat yakin Bn menang di Kedah. Ini berdasarkan perbualan yang kami rakamkan antara seorang pakcik dengan mat bangla di kemaman. Dialog seperti di bawah:
            
Pak Cik        : Assalamualaikum, dari mana?
Mat bangla   : Salam, Bangladesh.
PakCIk        : Buat apa kat sini?
Mat Bangla  : ya saya ada belajar itu kelas bahasa malayu, tengok saya sudah pandai cakap.
Pak Cik       : Kat mana tu?
Mat Bangla  : Kimamang lah hi hi hi.Pak Cik tau ka,saya sudah pandai saya dapat itu biru punya pas. Apa itu ic ka pak cik. Itu abang biru cakap saya sudah pandai saya nanti boleh pergi kedah lah. 
Pak Cik        : Bagus tu, ramai juga kawan kamu?
Mat Bangla : Tak da ramai itu sudah ribu dari Hill Brandi sudah perigi itu malam.Nanti saya juga pergi.Bagus   pak cik. Itu Kedah banyak kawan saya. Semua boleh kerja sebab sudah dapat pas biru punya.


Pak Cik pun berlalu tanpa memeri kata pemisah.Mat Bangla tersengih,cantik gigi Mat Bangla tu. Aku melihat Pak Cik menangis. Aku mendekatinya dan bertanya kenapa? Pak Cik menjawab masa untuk dia berjihad telah sampai.Hanya tunggu laungan takbir dari langit Yang Maha Agung.

Pesanan buat BN dan UMNGOK. Ingat jangan bermain dengan agama Islam kerana Ia milik Allah tuhan semesta alam. Kami yakin pembalasan akan tiba dan tentera Allah akan membantu perjuangan kami dan rakan-rakan. TUNGGU DAN LIHAT.

* Maklumat adalah tepat kerna Mat Bangla insan jujur.




No comments:

Post a Comment