PENGUMUMAN


widgets

05 January 2013

Pemuda PAS DUN Batu Rakit : Ambang 2013 Dan Pemuda Hijau

AMBANG 2013
KPP Setiu ucap aluan
Ghani Ambak mantan MP Setiu
Tetamu hadir

Bendahari Kebajikan DUN


AMBANG 2013 
      Pemuda PAS Batu Rakit dengan kerjasama NGO Anak Muda Batu Rakit(AMBR) telah mengadakan sambutan ambang 2013 pada 31 Disember 2012 di Pasar Besar Maras Batu Rakit. Pemuda dan AMBR amat teruja dengan jumlah kehadiran 500 orang walaupun hujan turun dengan lebat. Acara yang dilangsungkan ialah online UAI dari Dataran Kemerdekaan Shah Alam dan cabutan bertuah.KPP PAS Setiu dan Tn.Hj. Che Ghani  Che Ambak(Mantan MP Setiu) telah menyampaikan ucapan. Program ini merupakan aktiviti Pemuda DUN Batu Rakit menyantuni masyarakat terutamanya golongan muda.

PEMUDA HIJAU
Ghani santuni rakyat
Anak muda

KPP Setiu berucap

Hj. Shamsudin : Alu-aluan
Bakar ayam
     Tanggal 3 Janauri 2013 merupakan aktiviti pembukaan Pemuda Pas Dun Batu Rakit. Program ramah mesra yang dipanggil Pemuda Hijau ini telah menghadirkan 200 tetamu. Luar jangkaan walaupun hujan lebat,mereka hadir dengan hati yang ceria. Ghani Ambak mantan MP Setiu juga sudi santun pengundi-pengundi muda. KPP Setiu pula berpesan anak-anak muda  merupakan tunggak utama dalam menjatuhkan BN dalam PRU 13 nanti


 

1 comment:

  1. alhamdulliah dan tahniah pada warga Maras...sebelum ni takdok program gini...ambe anok jati maras bangga...takbirrr!!!

    ReplyDelete